miercuri, 11 iunie 2008

EUROOO

M-am gandit sa fiu si eu in pas cu lumea sa scriu de EuRo !!!
Sincer, nu vreau sa fiu nepatriotic dar nu cred deloc in sansele Romaniei de a iesi din grupe, ci doar vreau sa facem o figura frumoasa acum, deoarece grupa e foarte grea. Daca facem egaluri in toate meciurile sunt cel mai fericit om, pentru ca am da dovada ca suntem o echipa greu de trecut.
In rest, nu stiu cine ar putea castiga cupa, deoarece mingea e rotunda si nu poti stii. Bine, bine, m-ati convins...eu imi pun banii ori pe Portugalia ori pe Germania, pana acum aceste 2 echipe au dat dovada de cel mai bun atac.
Cam atat.


P.S. - I love Euro !! pt mine inseamna bere multaa!!!!

Un comentariu:

emoFairy spunea...

acum am vazut comentariul , scuze ca nu am rasp mai devreme, nu stiu sigur daca am inteles ce vrei sa zici, ce am zis eu de emo era descrierea de pe wikipedia, doar ultimul paragraf imi apartine, si sublinim tocmai faptul ca sunt o "uniforma" adica e doar o maoda , si faza ca toto mai multe trupe cand e emo e bull , tot alternativ canta fie ca e grunge hardc-core sau punk, muzica nu s-a skimbat doar numele si asta nu ma face sa renunt sa asc anumite trupe fiindca imi zice un wannabe emo k aia canta emo si eu n-am dreptu sa-i fur trupa favorita, mi se pare o tampenie etichetatrea asat , la fel ca si termenu emo , si in caz ca n-ai observat blogul este un pamflat