duminică, 15 iunie 2008

What I've become

Inspirat de melodia cu acelasi nume de la Lamb of God, am inceput sa ma gandesc ce am reusit sa fac eu in 4 ani de liceu. Sa vad -
- mi-am facut prieteni noi, mult, foarte multi prieteni noi ;
- mi-am omorat picioarele jucand rugby un sezon pt liceu ;
- primele betii adevarate si sleepless nights la ozzy !
- remarcabila reusita de a apasa pe butoanele unui casetofon pt. o piesa de teatru ;
- redactarea unei reviste in intregime in limba engleza, si primirea unei diplome intitulata - " Premiu special "
- unul dintre cele mai importante lucruri - muzica , am gasit-o in liceu.
- alaturi de colegi am descoperit vama veche ;
- petrecerile de "La Grecu' " care ulterior a devenit dreams si si-a pierdut tot farmecul . Alaturi de Ozzy, Ducu, Simi, Curly si o data cand era berea la pret special si profa de religie .
- norocul de a pica intr-o clasa de oameni total speciali. de la care am avut o multime de lucruri de invatat, si pentru care ii iubesc pe toti cei 28 de colegi adevarati !
- pozele facute pe parcursul clasei a 10a, cu noi in cele mai tampite ipostaze ;
- am introdus in vocabularul limbii romane neologisme ca - " bucuric" , " bijboaca"
si multe altele de care nu imi aduc aminte acum sau nu vreau sa va spun !

Un comentariu:

Deey spunea...

cat de frumos sa fac un remember a celei mai frumoase perioade 8->