joi, 14 august 2008

Oh the joy...

Iata ca se fac mai bine de 24 de ore de cand sunt inapoi, acasa, in minunatul si miorificul oras, Braila. De ce am venit ? Naiba stie ( da, am scris naiba, injuratura, pentru ca aici eu scriu ce vreau)...tot ce conteaza e ca de abia astept sa ma intorc inapoi ACOLO, la Sibiu, intre muntii mei dragi, alaturi de prieteni...si de puiul meu mic si pricajit, Max ( pentru necunoscatori Max e basul ) si sa nu-l uitam pe Mitica ( combo-ul ) ...
Cat despre Braila ... nu s-a schimbat deloc. Tot e mai cald ca in iad, nici dracu n-ar suporta caldura de aici, oamenii ( prosti ) au ramas aceeasi , si cocalarii/baneii/maneii inca mai umplu cu succes strazile alaturi de pitipoancele aferente.
Drumul de intoarcere de la Sibiu la Braila mereu ma intristeaza si-mi creeaza o oarecare stare de depresie pentru ca vii/vin din inima muntilor, din zonele alea frumoase pline de oameni cumsecade si vii intr-o tigaie, unde si dracii se prajesc sub soarele neiertator, locul de desfasurare al cocalarilor.
Trebuie sa suport "circul" asta inca doua saptamani, dupa care MA INTORC, voi reveni la viata, voi veni " acasa " .

5 comentarii:

Anonim spunea...

first of all let me say ... aww ... te asteptam cu bratele deschise inapoi!

asa, now mushy stuff aside, considera ca e un moment ca in filme, in care te-ai intors sa iti rezolvi "afacerile" pentru plecarea ta definitiva, once and for all... nu sunt atat de rau, nu? :)
iar cand te intorci, sibienii iar vor mormai pe sub cea de obicei simpatica si - citez - "cumsecade" mustata: "lucky bastard"
de asemenea, un max refresh-enit ca de la o operatie estetica (mind this, de la operatii estetice nu iesi intotdeauna mai bine decat inainte) te va intampina cu un miorlait: "vreau sa cant pentru the furry mistress of evil... vreau sa cant Judas!"
and don't forget the fat cat.
:)
and the cuddle monster misses you :P

valentin-timur spunea...

sincer sa fiu de abia astept sa cant si promit ca o sa fie si alte melodii noi pe deasupra, mi-am facut deja un nou, improved playlist.
si numar zilele pana ma intorc acasa.

Anonim spunea...

question... how do you plan on learning new songs cand nu ai bass? :P
share-enesti playlist-ul cu noi?
hmm... now let's see... *numara pe degetele de la mana* 1...2...3...8...5...17...9...20... nu mai ai mult de stat :D

valentin-timur spunea...

it's elementary my dear...furry one. you forgot the fact that i still have an acoustic guitar here.
playlistul sincer nici eu nu-l stiu pe tot, dar ce am pana acum e topsy crets :D

Anonim spunea...

you have... WHAT?! *jaw drop*
damn nigga!
stii ce aduci cu tine la intoarcere ... :D