luni, 22 septembrie 2008

Trupa Abis

Continui sa ma uimesc si sa fiu uimit de muzica. Sincer nu credeam ca am sa vad vreodata o trupa romaneasca sa cante asa ceva. I-am vazut azi dupa-amiaza si mi-au ramas in cap, nu am putut sa-i scot de acolo. Pentru fanii trupelor Morcheeba si Massive Attack, va prezint, pe mult mai putini cunoscutii, trupa Abis.



Asta pot numi muzica buna, de calitate, pe care o poti asculta oricand.
Sper sa auzim mult mai multe din partea acestei trupe cu un potential viitor la noi, si de ce nu, peste granita.

2 comentarii:

the furry mistress of evil spunea...

Just wait sa fac rost de melodiile lor, atunci o avem si portabila, nu numai pe Iutub... :D

Anonim spunea...

hello. sunt Hien, din bucuresti. am primul lor album, daca vrei. fac muzica buna, oamenii astia. so.. cauta-ma pe hi5 (search hien) si trimite-mi un mesaj cu id-ul tau sau mail-ul tau sa iti trimit meoldiile daca vrei. nu de-alta, dar nu as vrea sa iti las mail-ul meu pe blog..