joi, 15 mai 2008

...

Oare cati dintre noi nu avem macar unul dintre bunici dusi cu pluta. Cel mai adesea sunt bunicille. Ei si uite asa am eu parte de o bunica foarte "draguta" care e dusa de mult cu mintea pe alte meleaguri. Este una din acele bunici, enervante si rele, care te barfesc si te vorbesc pe la spate. Care sta toata ziua degeaba si asteapta sa-i faci tu totul pt ca ea e " bolnava " pe cand e mai sanatoasa ca un taur. Si culmea pe de-o parte am avut noroc de niste bunici de nota 10 care m-au crescut si iubit, si pe de alta parte de niste bunici mai bine spus bunica pe care o urasc ... sper sa moara singura ...

4 comentarii:

Anonim spunea...

bunica mea este cea mai secsi si cea mai faina si stii asta:>. in legatura cu cealalta...asta e..trebuie sa o tolerezi mai ales k (stii f bn, asa este si in cazul meu)cele rele sunt mult mai sanatoase fata de cele dulci,blande si iubitoare.pe curand

valentin-timur spunea...

da stiu. si asa si este >:D< nice to have you here ! si a mea, cea buna e la fel, poate chiar mai buna ca a ta. dar a mea e mai rea ca cea mai rea a ta ! asa ca .... i'm the winner !

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Laura Cătuneanu spunea...

sper sa nu vada tata ce ai scris...oricat de mult a gresit fata de tine sau de altii, solutia, in cazul asta, e igonranta. indiferenta. doare si asta. crede-ma...pup