joi, 8 mai 2008

God damn "pokemons"

stiti, liceul meu s-a inchis pentru reparatii, si acum facem la o scoala generala din suburbiile mai putin placute ale orasului, ceva gen Maneloland , just 10 times worse because of the city. Erm si in fiecare pauza de la ora 12 de cand vin "baetii de carter" de clasa a5a respectiv a8a auzi pe holuri diverse chemari animalice.
anyway dimineata e o placere, sa stau impreuna cu cei de 1-4, sa-mi aduc aminte cu placere de vremurile tineretii mele, placute sau mai putin placute, cand nu stiam ce e aia capacitate daramite bac si cand ma batea cu regularitate invatatoarea pentru diversele boacane.
asa ca mai am putin de suportat, iar noul mp3 player imi face viata mult mai usoara, putand sa ma cufund in satanele mele decat sa fiu nevoit a suporta manelele altora.
CHEERS Motherfuckers and Limp Bizkit still sucks cock !

LATER EDIT :
Recunosc oficial astazi, prezenta burticutii mele de bere pe care am crescut-o cu mare dragoste...de bere.
A BEER A DAY KEEPS THE DOCTOR AWAY !

Niciun comentariu: