luni, 19 mai 2008

Sad...

Fratilor...am ajuns la concluzia ca am devenit o tara care avem ce sa ne bagam. dar nu vorbesc de chestii moderate...nuuuuu, vorbesc ca am ajuns sa ne bagam de la partile anatomice ( care asa e in mod normal ) am ajuns sa ne bagam si membrele inferioare si diverse obiecte sau articole din domiciliu.
Si partea si mai trista e ca nu o folosesc numai cei fara educatie, ci a devenit un reflex acum , cand ni se intampla ceva rau sa spunem baga-mi-as ... obiectele enumerate mai sus. Dar lucrul care ma intristeaza cel mai mult e ca foarte multi copii folosesc foarte des astfel de constructii. De la puradei nespalati pana la dracii din scolile generale imbracati in camasa alba si cravata, toata lumea isi baga ce nu are.
So fucking sad baga-mi-as picioarele....

Un comentariu:

Deey spunea...

copii ca, copii dar ce zici cand isi baga fetele?:)) si ele chiar nu au ce;)
Asta e mentalitatea,ce e comun se retine usor si daca mai contribuie si lipsa de educatie sa te ti bine!