sâmbătă, 3 mai 2008

On my honor

Nu revin cu surle si trambite, ci doar contruiesc alt blog. Construiesc un nou viitor, o noua speranta...ca pana la urma speranta moare ultima.
Dupa cum cred ca v-ati obisnuit, nu voi avea prea multe lucruri interesante de spus, insa va voi povesti despre cum vad eu viata, cu bune si rele. Nu ma pot numi artist, nici vedeta, dar va promit ca voi fi mai "celeabru" decat surioara mea. ( Publicitate nemascata ).
Puteti spune ca am revenit o data cu noua campanie electorala, in care mai marii nostrii ne promit marea cu sarea. Ei bine, am sa va dezamagesc, dar nu e asa. Incep sa scriu un nou blog pentru ca nu am ce face, pentru ca imi lipsea cel vechi, pentru ca uneori mai am si eu ceva de spus. Stiu ca pare cam utopic pentru ca un sigur om sa schimbe lumea, insa consider ca fiecare merita sa incerce. Voi scrie despre vrute si nevrute, de la politica la concerte rock, de la lucruri de mult apuse si ingropate, la planuri de viitor, poate asa cineva va remarca si va tine cont.
Cel mai probabil acest blog va fi unul total inutil, peste care veti trece doar cu privirea, insa nu e mare bai, conteaza ca eu sa spun ce simt.
La multi ani noule blog, astazi te-ai nascut . :D

2 comentarii:

Laura Cătuneanu spunea...

Uelcome back:) Sper sa supravietuiasca de data asta si sa scrii tot ce-ti trece prin cap. Daca stiam ca e zi festiva azi, zau de mai plecam la sibiu:) petreceam cu sarmale si mamaliga, ca parca ar mai merge o portie:D
Now really, astept sa ma delectez cat vrei tu de des cu blogul tau. A, si scoate literele alea de la verificarea cuvintelor!!!! Pups

valentin-timur spunea...

tot mai vrei sa mananci ??? ai mancat non-stop aproape o saptamana, si tie inca iti mai e foame ? tu esti gaia reloaded !